2013. december 28., szombat

Hanna és a humorsziporkák


Egész évben írtuk Hanna aranyköpéseit, íme néhány közülük.  


Hanna bekuporodik az asztal alá és felkiált:
- Ez az én kis bunkóhelyem!

„Fülezd a hajad!” (Hegyezd a füled)

Ülünk az autóban, Hanna furcsa hangot ad ki, hátrafordulunk. 
- Mit csinálsz?
- Csak levegőztetem a számat.


"Apa! Csukd be a szád és énekelj!"

Vadasparkban Hanna mutatja, hogy az ott egy hóbagoly. Mi csodálkozva kérdeztük, ezt honnan tudja, majd tudálékosan ezt mondta:
- Tanulok nyelveket.

- Anya, te már találkoztál cápával?
- Nem.
- És nem is tervezed?


„A táplálékom nyakkendője” (Előke)

„Apa, én szeretek aludni, mert akkor nő a hajam!"

Bükkszentkereszten a kocsma mellett van a fagyizó, ahol hallunk ám cifrákat. Hanna értetlenkedik:
Anya, ezek az emberek milyen nyelven beszélnek?

Hanna nagyon rosszat csinál, Gábor rászól:
- Hol van az eszed?
- A memóriámban!


„Ilyen nagy domb van a Normaflórán?” (Normafán)

- Anya mi van rajtad?
- Poncsó.
- Kancsó???
„Darázsfész” (Darázsfészek)

Hajszárítás közben nézegeti a még vizes tincseit, majd megszólal:
Olyan a hajam, mintha nyálas lenne!


„Mióta ismersz gyereknek???? Én már nagylány vagyok!”

Gábor frissen vágott hajjal, új kabátban megy a gyerekért és kérdezi tőlem, vajon Hanna észreveszi-e rajta. Hanna meglátja az apját, a csoportszoba közepén megáll és elkiáltja magát:
Apa, te meg hogy nézel ki???

 „Ki van rúzsozva a körmöd?”

Fekvőrendőrön bukkanunk nagyot.
- Apa! Ne menj ilyen gyorsan, majdnem leesett a hajpántom!


„Mi Csillaghegyen lakunk. Azért hívják így, mert ott van a legtöbb csillag.”

Utazunk, Hanna felkiált:
Ott van a Balrament! (Parlament)

 Anya, az Operát azért hívják Operának, mert ott mindenkit megoperálnak?

Alvás, hosszú csönd után kikiabál a szobájából:
Anya gyere be!
Benyitok, kérdezem mi a baj. Kis gondolkozás után megszólal:
Anya, én szingli vagyok?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése